Башманівський Д. В. (2020) Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. С. 91–93.
|
Текст
Download (424kB) | Preview |
Анотація
Башманівський Д.В. Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. Збірник матеріалів ХХXІІІ Харківських політологічних читань. 2020. С.91-93
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач: | Кароліна Сергіївна Василенко |
Дата подачі: | 16 Жовт 2023 11:01 |
Оновлення: | 16 Жовт 2023 11:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38109 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |