Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації

Башманівський Д. В. (2020) Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. С. 91–93.

[img]
Preview
Текст
Download (424kB) | Preview

Анотація

Башманівський Д.В. Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. Збірник матеріалів ХХXІІІ Харківських політологічних читань. 2020. С.91-93

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 16 Жовт 2023 11:01
Оновлення: 16 Жовт 2023 11:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38109

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу