Башманівський, Д. В. (2020) Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. с. 91-93.
|
Text
Download (424kB) | Перегляд |
Опис
Башманівський Д.В. Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. Збірник матеріалів ХХXІІІ Харківських політологічних читань. 2020. С.91-93
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач, що депонує: | Кароліна Сергіївна Василенко |
Дата внесення: | 16 Жов 2023 11:01 |
Останні зміни: | 16 Жов 2023 11:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38109 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |