Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації

Башманівський, Д. В. (2020) Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. с. 91-93.

[img]
Перегляд
Text
Download (424kB) | Перегляд

Опис

Башманівський Д.В. Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. Збірник матеріалів ХХXІІІ Харківських політологічних читань. 2020. С.91-93

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата внесення: 16 Жов 2023 11:01
Останні зміни: 16 Жов 2023 11:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38109

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу