Використання методу структурно-функціонального аналізу у вивченні психологічних чинників формування педагогічної самоефективності вчителів

Бовсуновський, В. М. (2023) Використання методу структурно-функціонального аналізу у вивченні психологічних чинників формування педагогічної самоефективності вчителів. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика.

[img]
Перегляд
Text
Download (158kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: кандидат психологічних наук Л.О. Котлова
Дата внесення: 17 Жов 2023 06:34
Останні зміни: 17 Жов 2023 06:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38116

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу