Теоретико-методологічні основи дослідження корпоративної культури як управлінського ресурсу в індустрії гостинності

Опанащук, Ю. Я. (2017) Теоретико-методологічні основи дослідження корпоративної культури як управлінського ресурсу в індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії (22). с. 104-108. ISSN 2524-0897

[img]
Перегляд
Text
Download (189kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 23 Жов 2023 08:32
Останні зміни: 23 Жов 2023 08:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38160

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу