Теоретико-методологічні основи дослідження корпоративної культури як управлінського ресурсу в індустрії гостинності

Опанащук Ю. Я. (2017) Теоретико-методологічні основи дослідження корпоративної культури як управлінського ресурсу в індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії (22). С. 104–108. ISSN 2524-0897

[img]
Preview
Текст
Download (189kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 23 Жовт 2023 08:32
Оновлення: 23 Жовт 2023 08:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38160

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу