Прогнозне моделювання аналітики успішності студентів з використанням алгоритмів машинного навчання

Вакалюк, Т. А., Янчук, В. М., Морозов, Д. С., Зубрицький, В. В., Новіцька, І. В. (2023) Прогнозне моделювання аналітики успішності студентів з використанням алгоритмів машинного навчання. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 34(73) (5). с. 108-116. ISSN 2663-5941

[img]
Перегляд
Text
Download (637kB) | Перегляд

Опис

Прогнозна аналітика стосується використання алгоритмів машинного навчання та статистики для прогнозування майбутніх результатів і продуктивності. Такі методи, як інтелектуальний аналіз даних і прогнозне моделювання, оцінюють ймовірність майбутніх результатів і сповіщають про майбутні події, щоб допомогти у прийнятті рішення. Використання машинного навчання (ML) для прогнозування успішності навчання студентів має потенціал для вдосконалення освітніх систем. Застосування ML у цій галузі відкриває нові можливості для аналізу великих обсягів даних, виявлення складних залежностей і розробки персоналізованих підходів до навчання. Сучасні системи управління навчанням та електронні платформи зберігають велику кількість інформації про навчальні досягнення студентів, такі як оцінки, відвідуваність, здані іспити тощо. Використання цих даних у поєднанні з ML дозволяє ідентифікувати корисні закономірності та прогнозувати майбутні успіхи студентів. В даній роботи було визначено проблему прогнозного моделювання та аналітики успішності студентів з використанням алгоритмів машинного навчання. Дослідження і аналіз алгоритмів машинного навчання для прогнозного моделювання та аналітики успішності студентів є важливим кроком у покращенні освітнього процесу. Відштовхуючись від цього, було проведено дослідження та проаналізовано декілька алгоритмів машинного навчання. Було проведено аналіз метрик та результатів натренованої моделі. З матриці помилок можна побачити, що отримано досить непогані результати після підбору параметрів для моделей. У результаті було отримано реалізацію алгоритму прогнозного аналізу з використанням моделей RandomForest та XGBoost, який підходить для подальшої модернізації та практичному застосуванні. З освітньої точки зору, це дослідження може допомогти викладачам визначити студентів, які перебувають у групі ризику щодо поганої успішності, і може допомогти педагогам вжити своєчасних коригувальних заходів

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Інеса І.В. Новіцька
Дата внесення: 13 Лист 2023 15:34
Останні зміни: 13 Лист 2023 15:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38273

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу