Прогнозне моделювання аналітики успішності студентів з використанням алгоритмів машинного навчання

Вакалюк, Т. А., Янчук, В. М., Морозов, Д. С., Зубрицький, В. В., Новіцька, І. В. (2023) Прогнозне моделювання аналітики успішності студентів з використанням алгоритмів машинного навчання. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 34(73) (5). pp. 108-116. ISSN 2663-5941

[img]
Preview
Text
Download (637kB) | Preview

Abstract

Прогнозна аналітика стосується використання алгоритмів машинного навчання та статистики для прогнозування майбутніх результатів і продуктивності. Такі методи, як інтелектуальний аналіз даних і прогнозне моделювання, оцінюють ймовірність майбутніх результатів і сповіщають про майбутні події, щоб допомогти у прийнятті рішення. Використання машинного навчання (ML) для прогнозування успішності навчання студентів має потенціал для вдосконалення освітніх систем. Застосування ML у цій галузі відкриває нові можливості для аналізу великих обсягів даних, виявлення складних залежностей і розробки персоналізованих підходів до навчання. Сучасні системи управління навчанням та електронні платформи зберігають велику кількість інформації про навчальні досягнення студентів, такі як оцінки, відвідуваність, здані іспити тощо. Використання цих даних у поєднанні з ML дозволяє ідентифікувати корисні закономірності та прогнозувати майбутні успіхи студентів. В даній роботи було визначено проблему прогнозного моделювання та аналітики успішності студентів з використанням алгоритмів машинного навчання. Дослідження і аналіз алгоритмів машинного навчання для прогнозного моделювання та аналітики успішності студентів є важливим кроком у покращенні освітнього процесу. Відштовхуючись від цього, було проведено дослідження та проаналізовано декілька алгоритмів машинного навчання. Було проведено аналіз метрик та результатів натренованої моделі. З матриці помилок можна побачити, що отримано досить непогані результати після підбору параметрів для моделей. У результаті було отримано реалізацію алгоритму прогнозного аналізу з використанням моделей RandomForest та XGBoost, який підходить для подальшої модернізації та практичному застосуванні. З освітньої точки зору, це дослідження може допомогти викладачам визначити студентів, які перебувають у групі ризику щодо поганої успішності, і може допомогти педагогам вжити своєчасних коригувальних заходів

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Інеса І.В. Новіцька
Date Deposited: 13 Nov 2023 15:34
Last Modified: 13 Nov 2023 15:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38273

Actions (login required)

View Item View Item