Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту

Топачевський С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). С. 215–220.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (166kB) | Preview

Анотація

У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Груд 2009 11:50
Оновлення: 14 Серп 2015 21:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3834

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу