Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту

Топачевський, С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). pp. 215-220.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (166kB) | Preview

Abstract

У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > PE English
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 21 Dec 2009 11:50
Last Modified: 14 Aug 2015 21:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3834

Actions (login required)

View Item View Item