Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств

Овдіюк, О. М., Швець, Т. В. (2023) Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств. Ефективна економіка (11). ISSN 2307-2105

[img]
Перегляд
Text
Download (372kB) | Перегляд

Опис

описані особливості формування маркетингу послуг у підприємницькій діяльності

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, послуги
Теми: H Соціальні науки > HC Економічна історія і становище
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач, що депонує: доцент Олена Овдіюк
Дата внесення: 22 Лист 2023 21:47
Останні зміни: 22 Лист 2023 21:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38367

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу