Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств

Овдіюк О. М., Швець Т. В. (2023) Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств. Ефективна економіка (11). ISSN 2307-2105

[img]
Preview
Текст
Download (372kB) | Preview

Анотація

описані особливості формування маркетингу послуг у підприємницькій діяльності

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, послуги
Класифікатор: H Соціальні науки > HC Економічна історія і становище
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Олена Овдіюк
Дата подачі: 22 Лист 2023 21:47
Оновлення: 22 Лист 2023 21:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38367

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу