Формування кроскультурної грамотності учнів при вивченні іноземної мови в контексті діалогу культур

Гордієнко, Л. Л. (2004) Формування кроскультурної грамотності учнів при вивченні іноземної мови в контексті діалогу культур. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 87-91.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (128kB) | Preview

Abstract

У статті досліджується роль кроскультурної грамотності учнів як компонента глобальної освіти та її значення для налагодження діалогу культур. Аналізуються різні погляди щодо поняття "діалог культур". Автор доводить, що вивчення іноземної мови слід спрямовувати на виховання готовності до діалогу культур.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: О.В. Роговченко
Date Deposited: 08 Dec 2008 13:46
Last Modified: 14 Aug 2015 13:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/385

Actions (login required)

View Item View Item