Цифрова трансформація у сфері маркетингу: нові підходи та можливості

Кримська, А. О., Балик, У. О., Клімова, І. О. (2023) Цифрова трансформація у сфері маркетингу: нові підходи та можливості. Академічні візії (26). ISSN 2786-586X

[img]
Перегляд
Text
Download (563kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 15 Груд 2023 11:48
Останні зміни: 15 Груд 2023 11:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38522

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу