Вознюк О. В. (2023) Стратегії формування критичного мислення в контексті медіаосвіти. Нові технології навчання (97). С. 6–15. ISSN 2710-3579
|
Текст
Download (435kB) | Preview |
Анотація
Зазначається, що критичне мислення, яке характеризує особистість людини як фундаментальну мету її розвитку та йде у фарватері формування творчого мислення, у формувальному і діяльнісному аспектах постає наріжним аспектом медіаосвіти, коли навколо формування й розвитку критичного мислення учнівської молоді має будуватися цілісний медіаосвітній процес. Нездатна до критичного осмислення дійсності людина має так зване "біполярне мислення", для якого характерні максималізм, догматизм, фрагментарність, кластерність, кліповість, мозаїчність пізнання та освоєння дійсності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | критичне мислення, медіаосвітній процес, інформаційна революція, кіберманіпуляція індивідуальною та масовою свідомістю, орієнтальна логіка чотирьох альтернатив |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 26 Груд 2023 07:12 |
Оновлення: | 26 Груд 2023 07:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38567 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |