Креативний підхід до створення розвивального освітнього середовища на засадах Нової української школи

Павленко, В. В. (2023) Креативний підхід до створення розвивального освітнього середовища на засадах Нової української школи. Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти (2). pp. 263-273. ISSN 2786-8230

[img]
Preview
Text
Download (289kB) | Preview

Abstract

У статті визначено критерії за якими характеризують креативний урок: мета, дидактичні методи, інструменти роботи, навчальне середовище, час на проведення креативного уроку. Розкрито особливості середовища Нової української школи. У структурі середовища виділено фактори: прямої дії; побічної дії, що опосередковано впливають на засвоєння знань і розвиток креативності учнів; такі, які діють поза рамками освітнього процесу: просторово-предметна організація середовища.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: креативний підхід, Нова українська школа, розвиток креативності школярів
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: доцент Віта Павленко
Date Deposited: 29 Dec 2023 13:38
Last Modified: 29 Dec 2023 13:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38617

Actions (login required)

View Item View Item