Мотиваційна складова готовності до професійної діяльності у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей

Мірошниченко О. А., Вознюк О. В. (2023) Мотиваційна складова готовності до професійної діяльності у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). С. 118–137. ISSN 2663-6387

[img]
Preview
Текст
Download (892kB) | Preview

Анотація

Визначено, що мотиви, яким належить провідне місце у професійній діяльності майбутнього педагога, постійно актуалізуються, діють і чинять істотний мотиваційний вплив на діяльність людини; це реальні мотиви. Деякі інші мотиви, локалізовані знизу ієрархії мотивів, чинять незначний вплив на активність людини й часто загалом не виявляються; це потенційні мотиви, які можуть актуалізуватися за певних обставин.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: система та ієрархія мотивів, готовність до професійної діяльності, особистість як самодетермінована сутність, внутрішня мотивація, творча активність.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 21 Січ 2024 18:26
Оновлення: 03 Лип 2024 07:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38806

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу