Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання технології перевернутого класу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових закладів освіти

Кравець О. Є., Самборська Н. М. (2023) Використання технології перевернутого класу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових закладів освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). С. 198–211. ISSN 2663-6387.

[thumbnail of 295093-Article Text-684396-1-10-20240112.pdf]
Preview
Текст
295093-Article Text-684396-1-10-20240112.pdf

Завантажити (898kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено та уточнено поняття "дистанційне
навчання", "змішане навчання" ("blended learning") на основі поглядів різних вітчизняних та
закордонних учених. Автори статті детально зупинилися на розгляді одного із видів змішаного
навчання – методі "перевернутого навчання", або "перевернутого класу". Проаналізовано
історію виникнення зазначеного підходу та його удосконалення різними педагогами-
новаторами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 27 Січ 2024 11:49
Оновлення: 27 Січ 2024 11:49
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38866

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу