Використання технології перевернутого класу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових закладів освіти

Кравець, О. Є., Самборська, Н. М. (2023) Використання технології перевернутого класу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових закладів освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). с. 198-211. ISSN 2663-6387

[img]
Перегляд
Text
Download (898kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджено та уточнено поняття "дистанційне навчання", "змішане навчання" ("blended learning") на основі поглядів різних вітчизняних та закордонних учених. Автори статті детально зупинилися на розгляді одного із видів змішаного навчання – методі "перевернутого навчання", або "перевернутого класу". Проаналізовано історію виникнення зазначеного підходу та його удосконалення різними педагогами- новаторами.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 27 Січ 2024 11:49
Останні зміни: 27 Січ 2024 11:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38866

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу