Кравець О. Є., Самборська Н. М. (2023) Використання технології перевернутого класу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових закладів освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). С. 198–211. ISSN 2663-6387.
295093-Article Text-684396-1-10-20240112.pdf
Завантажити (898kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено та уточнено поняття "дистанційне
навчання", "змішане навчання" ("blended learning") на основі поглядів різних вітчизняних та
закордонних учених. Автори статті детально зупинилися на розгляді одного із видів змішаного
навчання – методі "перевернутого навчання", або "перевернутого класу". Проаналізовано
історію виникнення зазначеного підходу та його удосконалення різними педагогами-
новаторами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 27 Січ 2024 11:49 |
Оновлення: | 27 Січ 2024 11:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38866 |