Теоретико-методологічні засади вивчення синдрому професійного вигорання працівників ДНЗ

Продоус Д. Ю. (2021) Теоретико-методологічні засади вивчення синдрому професійного вигорання працівників ДНЗ. Актуальні проблеми особистісного зростання. С. 162–164.

[img]
Preview
Текст
Download (405kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Ганна Володимирівна Пирог
Дата подачі: 02 Бер 2024 21:22
Оновлення: 02 Бер 2024 21:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39137

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу