Теоретико-методологічні засади вивчення синдрому професійного вигорання працівників ДНЗ

Продоус, Д. Ю. (2021) Теоретико-методологічні засади вивчення синдрому професійного вигорання працівників ДНЗ. Актуальні проблеми особистісного зростання. с. 162-164.

[img]
Перегляд
Text
Download (405kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Ганна Пирог
Дата внесення: 02 Бер 2024 21:22
Останні зміни: 02 Бер 2024 21:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39137

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу