Емоційний інтелект і педагогічне лідерство вчителя початкової школи

Басюк, Н. А. (2024) Емоційний інтелект і педагогічне лідерство вчителя початкової школи. Лідерствоі обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 14-19 лютого 2024 року). с. 148-155.

[img]
Перегляд
Text
Download (233kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснено аналіз взаємозв’язку емоційного інтелекту і педагогічного лідерства вчителя початкової школи. Розкриваються поняття «емоційний інтелект», «лідерська компетентність». Автор характеризує типи лідерів відповідно до стилю керівництва і доводить важливість високого рівня розвитку емоційного інтелекту в управлінні колективом. На допомогу вчителям початкової школи та майбутніх фахівцям початкової ланки пропонуються майндфулнес-практики, дихальні практики та стратегії миттєвої допомоги.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект, педагогічне лідерство, вчитель початкової школи, майндфулнес-практики, асертивна поведінка
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 06 Бер 2024 21:47
Останні зміни: 06 Бер 2024 21:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39173

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу