Поліпшення комунікаційних процесів як елемент удосконалення системи управління закладом готельно-ресторанного бізнесу

Фостолович В. А., Гуртовий Ю. А. (2024) Поліпшення комунікаційних процесів як елемент удосконалення системи управління закладом готельно-ресторанного бізнесу. In: Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація, 15-16 лютого 2024 р., м. Харків, Україна.

[img]
Preview
Текст
Download (739kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
H Соціальні науки > HM Соціологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 27 Бер 2024 15:19
Оновлення: 27 Бер 2024 15:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39257

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу