Поліпшення комунікаційних процесів як елемент удосконалення системи управління закладом готельно-ресторанного бізнесу

Фостолович, В. А., Гуртовий, Ю. А. (2024) Поліпшення комунікаційних процесів як елемент удосконалення системи управління закладом готельно-ресторанного бізнесу. In: Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація, 15-16 лютого 2024 р., м. Харків, Україна.

[img]
Перегляд
Text
Download (739kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ))
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
H Соціальні науки > HM Соціологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 27 Бер 2024 15:19
Останні зміни: 27 Бер 2024 15:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39257

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу