Нова парадигма освіти: змішане навчання як інноваційний підхід до навчання

Капралюк, Катерина (2024) Нова парадигма освіти: змішане навчання як інноваційний підхід до навчання. In: Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці», 16-17 листопада 2023 р., Житомир.

[img]
Перегляд
Text
Download (736kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Яценко Оксана Іванівна
Дата внесення: 23 Квіт 2024 19:03
Останні зміни: 23 Квіт 2024 19:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39502

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу