Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами

Щерба, Н. С. (2021) Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету (1). с. 63-69. ISSN 2076-586X

[img]
Перегляд
Text
Download (310kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до навчання учнів з особливими освітніми потребами, проаналізовано дослідження вітчизняних учених щодо результатів цієї підготовки, визначено зміст та охарактеризовано компонентний склад компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами, а саме: його ціннісні орієнтації та особистісні риси, знання, навички, вміння, стратегії та початковий досвід. У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до навчання учнів з особливими освітніми потребами, проаналізовано дослідження вітчизняних учених щодо результатів цієї підготовки, визначено зміст та охарактеризовано компонентний склад компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами, а саме: його ціннісні орієнтації та особистісні риси, знання, навички, вміння, стратегії та початковий досвід.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: компетентність, учитель іноземної мови, учні з особливими освітніми потребами, ціннісні орієнтації та особистісні риси, знання, навички та вміння, стратегії вчителя, початковий досвід, готовність.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Доцент Н. С. Щерба
Дата внесення: 05 Трав 2024 20:24
Останні зміни: 05 Трав 2024 20:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39611

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу