Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами

Щерба Н. С. (2021) Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету (1). С. 63–69. ISSN 2076-586X

[img]
Preview
Текст
Download (310kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до навчання учнів з особливими освітніми потребами, проаналізовано дослідження вітчизняних учених щодо результатів цієї підготовки, визначено зміст та охарактеризовано компонентний склад компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами, а саме: його ціннісні орієнтації та особистісні риси, знання, навички, вміння, стратегії та початковий досвід. У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до навчання учнів з особливими освітніми потребами, проаналізовано дослідження вітчизняних учених щодо результатів цієї підготовки, визначено зміст та охарактеризовано компонентний склад компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами, а саме: його ціннісні орієнтації та особистісні риси, знання, навички, вміння, стратегії та початковий досвід.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетентність, учитель іноземної мови, учні з особливими освітніми потребами, ціннісні орієнтації та особистісні риси, знання, навички та вміння, стратегії вчителя, початковий досвід, готовність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Наталія Сергіївна Щерба
Дата подачі: 05 Трав 2024 20:24
Оновлення: 05 Трав 2024 20:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39611

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу