Щерба Н. С. (2021) Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету (1). С. 63–69. ISSN 2076-586X.
Щерба_63-69.pdf
Завантажити (310kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до навчання учнів з особливими освітніми потребами, проаналізовано дослідження вітчизняних учених щодо результатів цієї підготовки, визначено зміст та охарактеризовано компонентний склад компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами, а саме: його ціннісні орієнтації та особистісні риси, знання, навички, вміння, стратегії та початковий досвід. У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до навчання учнів з особливими освітніми потребами, проаналізовано дослідження вітчизняних учених щодо результатів цієї підготовки, визначено зміст та охарактеризовано компонентний склад компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами, а саме: його ціннісні орієнтації та особистісні риси, знання, навички, вміння, стратегії та початковий досвід.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентність, учитель іноземної мови, учні з особливими освітніми потребами, ціннісні орієнтації та особистісні риси, знання, навички та вміння, стратегії вчителя, початковий досвід, готовність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Наталія Сергіївна Щерба |
Дата подачі: | 05 Трав 2024 20:24 |
Оновлення: | 05 Трав 2024 20:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39611 |