Інноваційні технології в сучасній системі освіти

Танська, В. В., Губарєва, Д. В., Андрощук, І. В., Логай, В. А., Пінчук, Л. М. (2024) Інноваційні технології в сучасній системі освіти. Вісник науки та освіти (22). с. 1494-1508. ISSN 2786-6165

[img]
Перегляд
Text
Download (575kB) | Перегляд

Опис

Інновацію в освіті розглядають як реалізоване нововведення у змісті, методах, прийомах і формах навчальної діяльності та виховання особистості (як методики, технології), у змісті та формах організації управління освітньою системою, а також в організаційній структурі закладів освіти, у засобах навчання та виховання і у підходах до соціальних послуг в освіті. Впровадження сучасних інформаційних технологій, відповідних міжнародним освітнім стандартам, а також забезпечення всіх необхідних умов для плідної ISSN 2786-6165 (ONLINE) № 4(22)2024 1494 роботи вчителів, викладачів, педагогів виробничого навчання є стратегічними пріоритетами у сфері освіти. Адже інформаційні технології допомагають викладачам вивести навчальний процес на якісно новий рівень. Інноваційні методи навчання - це не тільки використання найпередовіших технологій у класі або постійне відстеження останніх тенденцій у галузі освіти, це методи викладання та навчання. Вони акцентовані на використанні нових стратегій навчання, які найбільше орієнтовані на студентів. У статті наведено характеристику основних державних нормативних актів з питань забезпечення інноваційної діяльності в Україні на загальнодержавному та регіональному рівнях. Розкрито державно-нормативну базу інноваційної діяльності керівників та педагогів закладів освіти. Акцентовано увагу на пріоритетних напрямках інноваційної діяльності у сфері освіти. У роботі розглядаються застосування різних інноваційних технологій в освіті, активне та ефективне впровадження яких є важливим фактором створення інноваційної системи освіти, що відповідає вимогам інформаційного суспільства та процесу зміни традиційної системи освіти в реаліях сучасного суспільства. Ефективна організація нововведень залежить від розвитку його потенціалу, професійної компетентності педагогічного колективу до роботи в умовах пошуку, створення науково-методичної та матеріально-технічної підтримки інноваційних змін.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інновації, нормативно-правова база, інноваційна освітня діяльність, інноваційні педагогічні технології.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: Валентина Танська В.В. Танська
Дата внесення: 07 Трав 2024 08:51
Останні зміни: 07 Трав 2024 08:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39620

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу