Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво

Сич, О. О., Башманівський, В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи. с. 165-166.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата внесення: 22 Трав 2024 13:32
Останні зміни: 22 Трав 2024 13:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39753

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу