Брендинг у соціальних комунікаціях

Дюжева, К. В. (2024) Брендинг у соціальних комунікаціях. Концептуальні шляхи розвитку науки та освіти. с. 83-84.

[img]
Перегляд
Text
Download (213kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто інтегративну концептуальну основу брендингу як організаційного явища у сфері соціальних комунікацій

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Бренд, брендинг, соціальні комунікації
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: К.В. Дюжева
Дата внесення: 27 Трав 2024 13:55
Останні зміни: 27 Трав 2024 14:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39848

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу