Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Брендинг у соціальних комунікаціях

Дюжева К. В. (2024) Брендинг у соціальних комунікаціях. Концептуальні шляхи розвитку науки та освіти.. С. 83–84.

[thumbnail of Брендинг.pdf]
Preview
Текст
Брендинг.pdf

Завантажити (213kB) | Preview

Анотація

Розглянуто інтегративну концептуальну основу брендингу як організаційного явища у сфері соціальних комунікацій

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Бренд, брендинг, соціальні комунікації
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Катерина Валеріївна Дюжева
Дата подачі: 27 Трав 2024 13:55
Оновлення: 27 Трав 2024 14:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39848
ДСТУ 8302:2015: Дюжева К. В. Брендинг у соціальних комунікаціях. Концептуальні шляхи розвитку науки та освіти. 2024.. С. 83–84.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу