Сучасні виклики традиційного навчання хімії в школі: інноватика методичного інструментарію

Анічкіна О. В., Авдєєва О. Ю., Писаренко С. В., Євдоченко О. С. (2024) Сучасні виклики традиційного навчання хімії в школі: інноватика методичного інструментарію. Вісник науки та освіти (23). С. 673–686. ISSN 2786-6165

[img]
Preview
Текст
Download (589kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто основні орієнтири та засоби реалізації Концепції Нової Української Школи на другому рівні базової освіти в 7-9 класах у ході вивчення хімії. Проведений аналіз нових модельних навчальних програм із хімії для закладів загальної середньої освіти в частині змістового наповнення та пропонованих орієнтовних видів навчальної діяльності учнів. Визначені основні інноваційні методи навчання, які вперше потрапили до програм і стануть, із їх запровадженням, класичними.Наведені узагальнені результати аналізу світового досвіду використання ментальних карт у навчальному процесі, хімії зокрема, а також описані основні його переваги та недоліки щодо можливості формування основних предметних компетентностей. Широко представлені результати опитувань учнів і вчителів щодо можливості, необхідності та інтересу до створення ментальних карт, як різновиду діяльності на уроці хімії. Презентований узагальнений алгоритм створення ментальної карти, який включає два етапи: змістовий і дизайнерський.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтелект-карти, mind map, інноваційні методи навчання, методика навчання хімії, модельна програма, середня освіта, освітні науки, вища освіта
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > QD Хімія
Відділи: Природничий факультет > Кафедра хімії
Користувач: PhD Олена Євдоченко
Дата подачі: 07 Черв 2024 08:57
Оновлення: 07 Черв 2024 08:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39953

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу