Анічкіна, О. В., Авдєєва, О. Ю., Писаренко, С. В., Євдоченко, О. С. (2024) Сучасні виклики традиційного навчання хімії в школі: інноватика методичного інструментарію. Вісник науки та освіти (23). с. 673-686. ISSN 2786-6165
|
Text
Download (589kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто основні орієнтири та засоби реалізації Концепції Нової Української Школи на другому рівні базової освіти в 7-9 класах у ході вивчення хімії. Проведений аналіз нових модельних навчальних програм із хімії для закладів загальної середньої освіти в частині змістового наповнення та пропонованих орієнтовних видів навчальної діяльності учнів. Визначені основні інноваційні методи навчання, які вперше потрапили до програм і стануть, із їх запровадженням, класичними.Наведені узагальнені результати аналізу світового досвіду використання ментальних карт у навчальному процесі, хімії зокрема, а також описані основні його переваги та недоліки щодо можливості формування основних предметних компетентностей. Широко представлені результати опитувань учнів і вчителів щодо можливості, необхідності та інтересу до створення ментальних карт, як різновиду діяльності на уроці хімії. Презентований узагальнений алгоритм створення ментальної карти, який включає два етапи: змістовий і дизайнерський.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтелект-карти, mind map, інноваційні методи навчання, методика навчання хімії, модельна програма, середня освіта, освітні науки, вища освіта |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи Q Наука > QD Хімія |
Підрозділи: | Природничий факультет > Кафедра хімії |
Користувач, що депонує: | PhD Олена Євдоченко |
Дата внесення: | 07 Черв 2024 08:57 |
Останні зміни: | 07 Черв 2024 08:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39953 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |