Рекламний продукт у комунікаційному просторі: до проблеми розвитку туризму на Житомирщині

Башманівський, В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: до проблеми розвитку туризму на Житомирщині. Інновації та науковий потенціал світу. с. 186-187.

[img]
Перегляд
Text
Download (770kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата внесення: 13 Черв 2024 14:14
Останні зміни: 13 Черв 2024 14:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40037

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу