Черкес, Ольга
(2024)
Театрально-ігрова діяльність у процесі формування комунікативної компетентності молодших школярів на уроках «Я досліджую світ».
Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року, 1 (1).
с. 120-124.
Опис
Сучасна лінгводидактика багато уваги приділяє проблемам формування особистості, яка уміє ефективно користуватися мовою, формуючи своє мовлення, відрізняється високим рівнем культури спілкування, тобто має сформовану комунікативну компетентність. Зазначена компетентність надає можливість дитині навіть в нестандартних умовах ефективно комунікувати з іншими учасниками, задовольняючи одну з найважливіших людських потреб. Комунікація необхідна для того, щоб набувати нові знання, вміння та соціальний досвід, тому вона є одним із важливих факторів розвитку особисті. Це одна з ключових компетентностей, що тісно пов’язана з мовною та мовленнєвою компетентностями. Цікаві можливості для формування комунікативної компетентності надає вчителю змістова лінія «Театралізуємо», представлена в типовій освітній програмі авторського колективу на чолі з Р. Шияном. Вона допомагає залучити учнів до театрального мистецтва, краще пізнати світ завдяки театралізованим іграм, адже вони є особливою формою активності.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |