Потенціал інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях із предметів мовно-літературної галузі в 3 класі початкової школи

Біла Н. І. (2023) Потенціал інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях із предметів мовно-літературної галузі в 3 класі початкової школи. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). С. 37–41.

[img]
Preview
Текст
Download (364kB) | Preview

Анотація

Постановка проблеми. В сучасних умовах стрімкої цифровізації освіти процес набуття учнями предметних знань, умінь та навичок, а також формування предметних та життєвих компетентностей найдоцільніше реалізувати через використання зручних та ефективних технологій, до яких відносимо інформаційно-комунікаційні.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Цифровізація, інформаційні технології, предметні компетентності, початкова школа, мовно-літературна галузь
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 17 Черв 2024 16:02
Оновлення: 17 Черв 2024 16:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40153

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу