Діагностика та розвиток творчого мислення студентів при вирішенні завдань з високим ступенем невизначеності

Шепельова, М. В. (2024) Діагностика та розвиток творчого мислення студентів при вирішенні завдань з високим ступенем невизначеності. In: "Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності", 23 травня 2024 року, Київ, Україна.

[img]
Перегляд
Text
Download (307kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто можливості діагностики та розвитку творчого мислення студентів при вирішенні завдань з високим ступенем невизначеності.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: творче мислення, студенти, творчі завдання, невизначеність.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: М.В. Шепельова
Дата внесення: 19 Черв 2024 07:45
Останні зміни: 19 Черв 2024 07:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40223

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу