Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю

Бодрова Т. О., Степанова Л. П., Шевчук П. Г. (2023) Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю.

[img]
Preview
Текст
Download (416kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито проблему функціонування інтегративних процесів та міжпредметних зв’язків у мистецькій освіті, визначено теоретико-методологічні основи оптимізації підготовки фахівців мистецького профілю на основі системно-ітегративного, компетентнісного та праксеологічного підходів. Авторами висвітлено особливості організації та проведення різних видів виробничих педагогічних практик в закладах вищої педагогічної освіти, схарактеризовано їх системоутворюючі інтегративні властивості, визначено засадничі принципи подальшої оптимізації мистецько-освітньої взаємодії в комунікативних ланках “викладач – студент”, “студент – учні”. Розроблено компоненти системи інтегративної практичної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю, запропоновано низку найбільш дієвих та ефективних організаційно-методичних чинників, що сприятимуть здійсненню прогресивних перетворень мистецько-освітнього середовища.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Сергій Станіславович Жуковський
Дата подачі: 21 Черв 2024 07:39
Оновлення: 04 Квіт 2025 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40320

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу