Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю

Бодрова, Т. О., Шевчук, П. Г., Степанова, Людмила (2024) Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю. ISSN 978-966-7742-27-0

[img]
Перегляд
Text
Download (416kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито проблему функціонування інтегративних процесів та міжпредметних зв’язків у мистецькій освіті, визначено теоретико-методологічні основи оптимізації підготовки фахівців мистецького профілю на основі системно-ітегративного, компетентнісного та праксеологічного підходів. Авторами висвітлено особливості організації та проведення різних видів виробничих педагогічних практик в закладах вищої педагогічної освіти, схарактеризовано їх системоутворюючі інтегративні властивості, визначено засадничі принципи подальшої оптимізації мистецько-освітньої взаємодії в комунікативних ланках “викладач – студент”, “студент – учні”. Розроблено компоненти системи інтегративної практичної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю, запропоновано низку найбільш дієвих та ефективних організаційно-методичних чинників, що сприятимуть здійсненню прогресивних перетворень мистецько-освітнього середовища.

Тип елементу : Стаття
Теми: N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Сергій Станіславович Жуковський
Дата внесення: 21 Черв 2024 07:39
Останні зміни: 21 Черв 2024 07:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40320

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу