Бодрова, Т. О., Степанова, Л. П., Шевчук, П. Г.
(2023)
Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю.
Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю.
Опис
У статті розкрито проблему функціонування інтегративних процесів та міжпредметних зв’язків у мистецькій освіті, визначено теоретико-методологічні основи оптимізації підготовки фахівців мистецького профілю на основі системно-ітегративного, компетентнісного та праксеологічного підходів. Авторами висвітлено особливості організації та проведення різних видів виробничих педагогічних практик в закладах вищої педагогічної освіти, схарактеризовано їх системоутворюючі інтегративні властивості, визначено засадничі принципи подальшої оптимізації мистецько-освітньої взаємодії в комунікативних ланках “викладач – студент”, “студент – учні”. Розроблено компоненти системи інтегративної практичної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю, запропоновано низку найбільш дієвих та ефективних організаційно-методичних чинників, що сприятимуть здійсненню прогресивних перетворень мистецько-освітнього середовища.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |