Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 3–11.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (214kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовується інтегративний підхід до освітньої мети, який визначає стратегії і засоби її досягнення, що, у свою чергу, детермінує організацію освітнього процесу в межах школи як соціального інституту; формулюються основні цілі освіти в контексті нового педагогічного напряму – "інтегральної трансформаційно-метаморфозної педагогіки", яка орієнтує навчально-виховний процес на розвиток мислення, вищу форму якого можна визначити як надсвідоме інтегрально-синтетичне мислення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 02 Бер 2010 07:10
Оновлення: 14 Серп 2015 21:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4051

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу