Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 3–11.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (214kB) | Preview |
Анотація
У статті обґрунтовується інтегративний підхід до освітньої мети, який визначає стратегії і засоби її досягнення, що, у свою чергу, детермінує організацію освітнього процесу в межах школи як соціального інституту; формулюються основні цілі освіти в контексті нового педагогічного напряму – "інтегральної трансформаційно-метаморфозної педагогіки", яка орієнтує навчально-виховний процес на розвиток мислення, вищу форму якого можна визначити як надсвідоме інтегрально-синтетичне мислення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Бер 2010 07:10 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:20 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4051 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |