Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2010) Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). pp. 3-11.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (214kB) | Preview |
Abstract
У статті обґрунтовується інтегративний підхід до освітньої мети, який визначає стратегії і засоби її досягнення, що, у свою чергу, детермінує організацію освітнього процесу в межах школи як соціального інституту; формулюються основні цілі освіти в контексті нового педагогічного напряму – "інтегральної трансформаційно-метаморфозної педагогіки", яка орієнтує навчально-виховний процес на розвиток мислення, вищу форму якого можна визначити як надсвідоме інтегрально-синтетичне мислення.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy |
Depositing User: | Л. А. Лупаренко |
Date Deposited: | 02 Mar 2010 07:10 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 21:20 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4051 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |