Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2010) Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). pp. 3-11.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (214kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовується інтегративний підхід до освітньої мети, який визначає стратегії і засоби її досягнення, що, у свою чергу, детермінує організацію освітнього процесу в межах школи як соціального інституту; формулюються основні цілі освіти в контексті нового педагогічного напряму – "інтегральної трансформаційно-метаморфозної педагогіки", яка орієнтує навчально-виховний процес на розвиток мислення, вищу форму якого можна визначити як надсвідоме інтегрально-синтетичне мислення.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 02 Mar 2010 07:10
Last Modified: 14 Aug 2015 21:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4051

Actions (login required)

View Item View Item