Тенденції розвитку освіти у Великій Британії

Мартиненко, Л. А. (2024) Тенденції розвитку освіти у Великій Британії. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти (4). с. 345-357. ISSN 2786-5487

[img]
Перегляд
Text
Download (269kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснено комплексний педагогічний аналіз теоретичних надбань і практичного досвіду організації навчального процесу у школах Великої Британії. Виокремлено тенденції розвитку початкової освіти у Великій Британії в контексті освітньої стратегії ЄС: стандартизація змісту освіти; побудова змісту освіти на компетентнісних засадах; розбудова системи оцінювання та діагностування навчальних досягнень учнів.Визначено поняття «зміст освіти» як систему наукових знань, умінь і навичок, оволодіння якими сприяє всебічному розвитку творчих здібностей учнів, формуванню їхнього світогляду, вихованню моральних та етичних якостей, підготовці до подальшого життя в суспільстві.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Тенденції, система загальної середньої освіти, Велика Британія, зміст освіти
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Віта Павленко
Дата внесення: 02 Лип 2024 19:56
Останні зміни: 02 Лип 2024 19:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40607

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу