Мартиненко, Л. А.
(2024)
Тенденції розвитку освіти у Великій Британії.
Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти (4).
с. 345-357.
ISSN 2786-5487
Опис
У статті здійснено комплексний педагогічний аналіз
теоретичних надбань і практичного досвіду організації навчального процесу у
школах Великої Британії. Виокремлено тенденції розвитку початкової освіти у
Великій Британії в контексті освітньої стратегії ЄС: стандартизація змісту
освіти; побудова змісту освіти на компетентнісних засадах; розбудова
системи оцінювання та діагностування навчальних досягнень учнів.Визначено
поняття «зміст освіти» як систему наукових знань, умінь і навичок,
оволодіння якими сприяє всебічному розвитку творчих здібностей учнів,
формуванню їхнього світогляду, вихованню моральних та етичних якостей,
підготовці до подальшого життя в суспільстві.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |