Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти

Устинова, Н. В. (2010) Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 56-59.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (134kB) | Перегляд

Опис

У статті визначено організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в післядипломний період, розкрито особливості їх утворення на трьох рівнях післядипломної педагогічної освіти: шкільному, районному та регіональному, доведено, що кожний з означених рівнів має свою специфіку розвитку творчих можливостей вчителя, але повною мірою даний процес може бути реалізований достатньо успішно за умови комплексного підходу до організації та здійснення розкриття й розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 10 Бер 2010 11:03
Останні зміни: 14 Серп 2015 21:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4067

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу