Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти

Устинова Н. В. (2010) Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 56–59.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (134kB) | Preview

Анотація

У статті визначено організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в післядипломний період, розкрито особливості їх утворення на трьох рівнях післядипломної педагогічної освіти: шкільному, районному та регіональному, доведено, що кожний з означених рівнів має свою специфіку розвитку творчих можливостей вчителя, але повною мірою даний процес може бути реалізований достатньо успішно за умови комплексного підходу до організації та здійснення розкриття й розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 10 Бер 2010 11:03
Оновлення: 14 Серп 2015 21:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4067

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу