Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2009) Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 978-966-485-054-1
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (11MB) | Перегляд |
Опис
Монографія є комплексним міждисциплінарним дослідженням, в якому розглядаються наукові основи телеології особистості у системі освіти. Вперше обгрунтовані: універсальний пояснювальний принцип психолого-педагогічних та загальнонаукових феноменів; психолого-педагогічний аспект універсальної парадигми розвитку; авторська концепція розвязання проблемних ситуацій, прийняття рішення; структура людини; інтегративний психолого-педагогічний та філософсько-природничий підхід до цілей та механізмів розвитку особистості у контексті освітньої траєкторії. Репрезентується нова навчальна дисципліна - інтегративне людинознавство. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентві , магістрів вищих педаогічних закладів, педаогічних працівників, усіх, хто цкавиться проблемами освіти та розвитку особистості.
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 10 Бер 2010 12:08 |
Останні зміни: | 07 Бер 2016 01:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4073 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |