Маркетинг послуг в контексті туристичної підприємницької діяльності

Овдіюк О. М. (2024) Маркетинг послуг в контексті туристичної підприємницької діяльності. Ефективна економіка (7). ISSN 2307-2105

[img]
Preview
Текст
Download (343kB) | Preview

Анотація

Описано особливості маркетингу послуг в туристичній індустрії

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, послуги, туристична індустрія
Класифікатор: H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Олена Овдіюк
Дата подачі: 25 Лип 2024 10:39
Оновлення: 25 Лип 2024 10:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40832

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу