Маркетинг послуг в контексті туристичної підприємницької діяльності

Овдіюк, О. М. (2024) Маркетинг послуг в контексті туристичної підприємницької діяльності. Ефективна економіка (7). ISSN 2307-2105

[img]
Перегляд
Text
Download (343kB) | Перегляд

Опис

Описано особливості маркетингу послуг в туристичній індустрії

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, послуги, туристична індустрія
Теми: H Соціальні науки > HG Фінанси
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач, що депонує: доцент Олена Овдіюк
Дата внесення: 25 Лип 2024 10:39
Останні зміни: 25 Лип 2024 10:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40832

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу