Дослідження ролі суб’єктивних орієнтирів у процесі творчого мислення учнів за умов інформаційної невизначеності

Моляко, В. О., Третяк, Т. М., Латиш, Н. М. (2024) Дослідження ролі суб’єктивних орієнтирів у процесі творчого мислення учнів за умов інформаційної невизначеності. Журнал соціальної та практичної психології (3). с. 37-43. ISSN 2786-9296

[img]
Перегляд
Text
Download (268kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Аліна Ковальчук
Дата внесення: 08 Жов 2024 09:49
Останні зміни: 08 Жов 2024 09:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41349

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу