Інтерактивні освітні технології: як гейміфікація змінює роль вчителя і учня

Кулик С. П. (2024) Інтерактивні освітні технології: як гейміфікація змінює роль вчителя і учня. In: XLV Міжнародна науково-практична конференція «Key Aspects of the Development of Scientific Research in Modern Conditions», 30 жовтня – 1 листопада 2024 р., Констанца, Румунія.

[img]
Preview
Текст
Download (92kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: S.P. Kulyk
Дата подачі: 30 Жовт 2024 20:11
Оновлення: 30 Січ 2025 14:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41657

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу