Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності. Методичні рекомендації

Васильєва, Р. Ю. (2010) Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності. Методичні рекомендації. Керівництво. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, Житомир. (У процесі публікації)

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (287kB) | Перегляд

Опис

У рекомендаціях висвітлюється сутність понять та методів формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності, що підлягають освоєнню майбутніми вчителями у процесі їх діяльнісної підготовки. У вступі подано основні поняття та етапи формування безпечної поведінки підлітків, а також методичні рекомендації до організації та проведення курсу підготовки. У структурі кожної практичної роботи виділено теоретичний, практичний блоки, блок контролю та самоконтролю та професійно-педагогічних рис. Теоретичний блок містить основні відомості стосовно теми вивчення (означення, класифікації, принципи, умови реалізації тощо). Практичний – проблемні питання на рівні пізнання, розуміння, застосування, аналізу, синтезу та оцінки та практичні завдання, що спрямовані на оволодіння гностичними, проектувальними, конструктивними, організаторськими, комунікативними вміннями до зазначеної діяльності. Контролю та самоконтролю – тестові завдання до теми, що вивчається. В останньому блоці визначені особистісні риси майбутнього вчителя, які розвиваються при вивчені теми практичної роботи.

Тип елементу : Монографія (Керівництво)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 22 Квіт 2010 09:21
Останні зміни: 21 Серп 2015 14:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4166

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу