Впровадження ігор у навчальний процес: переваги та ризики

Нехаєнко, К. О., Кривонос, О. М. (2024) Впровадження ігор у навчальний процес: переваги та ризики. In: V Міжнародно науково-практична онлайн-конференції «Обдаровані діти – скарб нації!», 23-29 серпня 2024 р., Інститут обдарованої дитини НАПН України.

[img]
Перегляд
Text
Download (279kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Олександр Кривонос
Дата внесення: 14 Лист 2024 12:51
Останні зміни: 14 Лист 2024 12:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41757

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу