Бренд та його вплив на діяльність підприємств сфери гостинності

Фостолович В. А., Маслюківський Денис (2024) Бренд та його вплив на діяльність підприємств сфери гостинності. In: The 3rd International scientific and practical conference “Science in the modern world: innovations and challenges”, November 21-23, 2024, Toronto, Canada.

[img]
Preview
Текст
Download (97kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 25 Лист 2024 13:55
Оновлення: 25 Лист 2024 13:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41814

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу