Бренд та його вплив на діяльність підприємств сфери гостинності

Фостолович, В. А., Маслюківський, Денис (2024) Бренд та його вплив на діяльність підприємств сфери гостинності. In: The 3rd International scientific and practical conference “Science in the modern world: innovations and challenges”, November 21-23, 2024, Toronto, Canada.

[img]
Перегляд
Text
Download (97kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ))
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 25 Лист 2024 13:55
Останні зміни: 25 Лист 2024 13:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41814

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу