Вербалізація лекційного дискурсу в гендерному аспекті

Штакіна Л. О., Молібог О. І. (2010) Вербалізація лекційного дискурсу в гендерному аспекті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). С. 77–80.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (146kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена лексико-граматичним особливостям вербалізації лекційного дискурсу в гендерному аспекті. Увагу зосереджено на нефінітних моделях дієслова, їх функціонально-синтаксичній специфікації залежно від соціальних та жанрових чинників. Нефінітні моделі дієслова розглядаються як конституенти функціонально-синтаксичної парадигми. Простежується динаміка використання цих одиниць як засобів деталізації об’єктивної реальності у площині висвітлення виокремлених проблем лекційного дискурсу. Статистичні показники результатів аналізу віддзеркалюють вербальний стереотип реалізації комунікативного задуму.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 17 Черв 2010 08:26
Оновлення: 14 Серп 2015 21:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4201

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу