Вербалізація лекційного дискурсу в гендерному аспекті

Штакіна, Л. О., Молібог, О. І. (2010) Вербалізація лекційного дискурсу в гендерному аспекті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). pp. 77-80.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (146kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена лексико-граматичним особливостям вербалізації лекційного дискурсу в гендерному аспекті. Увагу зосереджено на нефінітних моделях дієслова, їх функціонально-синтаксичній специфікації залежно від соціальних та жанрових чинників. Нефінітні моделі дієслова розглядаються як конституенти функціонально-синтаксичної парадигми. Простежується динаміка використання цих одиниць як засобів деталізації об’єктивної реальності у площині висвітлення виокремлених проблем лекційного дискурсу. Статистичні показники результатів аналізу віддзеркалюють вербальний стереотип реалізації комунікативного задуму.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 17 Jun 2010 08:26
Last Modified: 14 Aug 2015 21:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4201

Actions (login required)

View Item View Item