Інновації в маркетингу, менеджменті та бізнес управлінні: Тренди та перспективи

Калініченко О. О., Пойта І. О., Мосійчук І. В. (2024) Інновації в маркетингу, менеджменті та бізнес управлінні: Тренди та перспективи. In: II Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Impact of Artificial Intelligence and Other Technologies on Sustainable Development», 18-19 грудня 2024 р., Дніпро.

[img]
Preview
Текст
Download (131kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Січ 2025 12:29
Оновлення: 02 Січ 2025 12:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42189

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу