Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інновації в маркетингу, менеджменті та бізнес управлінні: Тренди та перспективи

Калініченко О. О., Пойта І. О., Мосійчук І. В. (2024) Інновації в маркетингу, менеджменті та бізнес управлінні: Тренди та перспективи. In: II Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Impact of Artificial Intelligence and Other Technologies on Sustainable Development», 18-19 грудня 2024 р., Дніпро. С. 84–86.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (131kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Січ 2025 12:29
Оновлення: 02 Січ 2025 12:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42189

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу