Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів

Максимець С. М. (1998) Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). С. 28–30. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (95kB) | Preview

Анотація

Досліджується проблема емпатійності студентів педвузу як фактора їх подальшої соціальної та професійної адаптації. Розглядаються шляхи розвитку емпатійності майбутніх учителів

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 26 Жовт 2008 19:44
Оновлення: 14 Серп 2015 14:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/422

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу