Максимець, С. М. (1998) Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). с. 28-30. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (95kB) | Перегляд |
Опис
Досліджується проблема емпатійності студентів педвузу як фактора їх подальшої соціальної та професійної адаптації. Розглядаються шляхи розвитку емпатійності майбутніх учителів
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | Т.П. Войтко |
Дата внесення: | 26 Жов 2008 19:44 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 14:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/422 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |