Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів

Максимець С. М. (1998) Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2. С. 28–30. ISSN 2076-6173.

Анотація

Досліджується проблема емпатійності студентів педвузу як фактора їх подальшої соціальної та професійної адаптації. Розглядаються шляхи розвитку емпатійності майбутніх учителів

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 26 Жовт 2008 19:44
Оновлення: 14 Серп 2015 14:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/422
ДСТУ 8302:2015: Максимець С. М. Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 1998. № 2. С. 28–30.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу