Максимець С. М. (1998) Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2. С. 28–30. ISSN 2076-6173.
Preview
9.pdf
Завантажити (95kB) | Preview
Анотація
Досліджується проблема емпатійності студентів педвузу як фактора їх подальшої соціальної та професійної адаптації. Розглядаються шляхи розвитку емпатійності майбутніх учителів
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 26 Жовт 2008 19:44 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/422 |
ДСТУ 8302:2015: | Максимець С. М. Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 1998. № 2. С. 28–30. |