Генеза проблеми формувального оцінювання учнів на уроках інформатики у науковій літературі

Власенко О. (2024) Генеза проблеми формувального оцінювання учнів на уроках інформатики у науковій літературі. In: ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці», 21-22 листопада 2024 р., Житомир.

[img]
Preview
Текст
Download (235kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 15 Січ 2025 10:25
Оновлення: 15 Січ 2025 10:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42326

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу